programy afiliacyjny Programy partnerskie - sieci afiliacyjne marketing afiliacyjny

Dla naszych użytkowników stworzyliśmy ranking programów partnerskich i sieci afiliacyjnych. Każdy zarejestrowany użytkownik w naszym serwisie może dodać opinię i ocenić sieć pod kątem kilku czynników tj. support, prowizje, dostępne programy, wypłacalność. Zachęcamy do zapoznania się z poniższą listą i informacjami które przygotowaliśmy.

Ranking programów i sieci w budowie...

Wiele firm oferujących usługi czy sklepów internetowych umożliwia dołączenie do ich programu partnerskiego. Program partnerski (programy afiliacyjne) to nic innego jak współpraca z taką firmą czy sklepem online. Zazwyczaj partner otrzymuje wynagrodzenie ustalone przez reklamodawcę. Najczęściej jest to prowizja od sprzedaży produktu.

Zadajmy sobie teraz pytanie: Co jeśli chcemy testować konwersję i na bieżąco zmieniać linki do programów? Nie chcemy przecież rejestrować się w wielu miejscach i mieć rozrzucone zarobki po każdym serwisie. Dlatego też na pomoc przychodzą sieci afiliacyjne! Sieci afiliacyjne to miejsca, które zbierają programy partnerskie w jednym miejscu. Sieci afiliacyjne pomagają, swoim partnerom zwiększać zarobki a ponadto dostarczają szereg przydatnych narzędzi tj. raporty, rozbudowane statystyki i co najważniejsze zarobione pieniądze mamy w jednym miejscu. Dlatego też polecamy wybrać sieć, która posiada dużą bazę programów — pamiętaj, że nie wszystkie programy są w sieciach afiliacyjnych, nie każdy reklamodawca dodaje tam swoje produkty czy usługi do promocji. Jednak my stworzyliśmy tę listę po to, aby skupić w jednym miejscu programy partnerskie, jak i sieci afiliacyjne. Sam podejmij decyzję, gdzie dołączysz. 🙂

Do programów partnerskich i sieci afiliacyjnych może dołączyć każdy, zazwyczaj musisz mieć ukończone 18 lat, aby móc rozliczać zarobione pieniądze. Warto także mieć odpowiednie zaplecze, konta w social media, blogi czy dobrze rozwinięte konto na YT.

Wszystko zależy od tego, jakie źródło trafficu posiadasz i jak wiele źródeł jest. Załóżmy, że masz jednego bloga o tematyce hardware. W takim przypadku najlepiej będzie znaleźć dobry program partnerski, który np. oferuje promowanie sprzedaż części komputera. Inaczej jest w sytuacji, gdy masz wiele źródeł trafficu i Twoje nisze obejmują kilka kategorii — wtedy wybór powinien paść na sieć afiliacyjną. Sieci afiliacyjne zazwyczaj specjalizują się w jakiejś kategorii np. produkty finansowe, zdrowie i uroda itd.

Drugą istotną sprawą jest typ trafficu, jaki mamy. Niektóre programy afiliacyjne możemy, promować według określonych warunków np. ruch nie może pochodzić z social media lub musimy traffic w wiek odbiorcy (odesłać do programu partnerskiego osobę, która ma więcej niż 25 lat)

Więcej informacji na temat promocji uzyskasz na naszym blogu.

Wszystko zależy tak naprawdę od Twojego trafficu. Jeśli Twój traffic jest dobrze targetowany wtedy możesz liczyć na sukces. Co mamy na myśli pisząc targetowany? Chodzi tutaj o to, aby odesłać do programu partnerskiego osobę, która będzie zainteresowana produktem — tylko wtedy możemy liczyć na dobrą konwersję i przyzwoite zarobki. Drugą istotną rzeczą jest ilość takiego trafficu. Co do zarobków, wiele osób zarabia miesięcznie w przedziale od 2 000 zł do nawet 20 000 zł — te kwoty są prawdziwe i na początku możesz w to nie wierzyć 🙂 Jednak takie są realia.

Aby zarabiać nie musisz mieć otworzonej działalności gospodarczej, jednak korzystniej jest ja mieć. Wszystko także zależy od naszych zarobków oraz możliwości, jakie dostarcza dana sieć afiliacyjna (niektóre sieci umożliwiają podpisanie umowy o dzieło). Więcej informacji umieściliśmy na naszym blogu. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem przed rozpoczęciem zarabiania.

Wiele sposobów i metod, które dadzą, nam zarobić są tak naprawdę nie odkryte — a Ci którzy odkryli, sposoby nie podziela się informacją jak to zrobić. Dlaczego? Hmm, kto by chciał oddać kurę, która znosi złote jaja :). Istnieją jednak metody, które są sprawdzone i dadzą Ci zarobić pieniądze. Oto niektóre źródła ruchu, które możemy wykorzystać podczas promocji programów:

  • własne strony internetowe, blogi;
  • konta w social media (Facebook, Instagram);
  • bazy e-mail;
  •  marketing szeptany (Fora dyskusyjne);
  • płatne źródła (AdWords, Facebook Ads);

Lista programów partnerskich

Ranking programów i sieci w budowie...